RADIONICA KARAKTERNA MASKA
Rad sa maskom je odličan u razumijevanju neverbalnog scenskog djelovanja. Nakon što se upoznamo sa tehnikom igre sa maskom krenut ćemo u istraživanje arhitekture karakterne maske i dobiti impuls za kretanje. Uspostavit ćemo fizikalnost našeg karaktera i doći do njegove/njene biografije. Istražit ćemo kako je tjelesna akcija rezultat vrlo jasne i precizne unutarnje radnje, misli. A onda ćemo ih obući i vodimo ih na ples!
IRMA ALIMANOVIĆ, glumica
Diplomirala na Akademiji scenskih umjetnosti u Sarajevu 2008. g. Bila zaposlena u East West Centru i dio ansambla Mostarskog teatra mladih (eMTeeM-a). Nekoliko godina radila kao koordinatorica Future MESS radionica u sklopu Internacionalnog teatarskog festivala MESS. U radu sa djecom i mladima radila na projektima British Council-a, Privatnoj osnovnoj školi Bloom, Drugoj gimnaziji IB smjer, Školi glume Bosanski kulturni centar te Institutu za muziku, teatar i multimediju gdje i danas radi kao edukatorica glume na mjuziklu Oliver. Od 2014. g. angažovana je kao saradnica iz prakse na stručnom predmetu Pokret na Odsjeku za glumu na Akademiji scenskih umjetnosti u Sarajevu gdje i danas predaje u zvanju docentice.
RADIONICA MUZIČKOG TEATRA – THE ART WITHIN
Unutar jedne složene forme kao što je muzički teatar, koja podrazumijeva glumu, pjevanje i ples, vrlo često dolazi do diskonekcije između izgovorenog teksta i vokalnog izraza (u pogledu na – storytelling). Putem improvizacije kao i različitih kreativnih vježbi, učesnike će se navoditi da kreiraju vlastiti materijal putem kojeg će se kod učesnika stvoriti dublje shvatanje o samoj važnosti teksta u muzičkom teatru i njegove povezanosti sa muzičkim materijalom. Potraga za autentičnim i vlastitim izrazom unutar forme kao što je muzički teatar zahtijeva od nas kao umjetnika da se prepustimo i vjerujemo kreativnosti i imaginaciji koju svi posjedujemo.
NIKOLINA VUJIĆ, muzička umjetnica
Nakon završena dva odsjeka u Srednoj muzičkoj školi u Sarajevu (teorija muzike i flauta) nastavila je školovanje na Muzičkoj akademiji Univerziteta u Sarajevu. Završivši bachelor i master studij na Muzičkoj akademiji, prva je predstavila diplomski rad i istraživanje o primjeni muzikoterapije i njenom pozitivnom uticaju na osobe koje pate od psihičkih poteškoća. Od 2013. počela se razvijati njezina karijera u muzičkom teatru, te je igrala u mjuziklima kao što su – Grease, Footloose, Dirty Dancing, Cabaret, Flashdance, The 25th Annual Putnam County Spelling Bee, Spring Awakening (prvi virtualni mjuzikl), Hair, svi premijerno izvedeni u Narodnom pozorištu Sarajevo kao i u drugim pozorištima širom Bosne i Hercegovine. Od 2018. započela je suradnju s američkim redateljima Ryanom T. Nelsonom i Aaronom Thielenom na BiH Broadway projektima, koji su je 2020. predložili za ulogu programske direktorice u globalnoj organizaciji umjetnika Broadway Across Borders.
RADIONICA OSNOVE ANIMACIJE PREDMETA
Polaznici radionice upoznat će s osnovama lutkarske animacije predmeta. Sasvim običnom, svakodnevnom predmetu udahnut ćemo život i ispričati njegovu priču bez riječi. Sagledat ćemo kako hoda kutija, kako kašlje boca, kako plače papir, kako se osjeća kukuruz kad je bolestan, kakva je cipela kad je ljuta ili što radi stolica kad je zaljubljena… Vidjet ćemo kako različiti materijal od kojeg je predmet sačinjen može utjecati na njegov karakter. Provocirat ćemo maštu i kreativnost kroz igru, pokret i glumu. Razvijat ćemo osjećaj za tempo i ritam kao i osjećaj za bivanje i rad u grupi bez kojih nema lutkarske suigre.
STIPE GUGIĆ, glumac
Diplomirao je glumu i lutkarstvo na Akademiji za umjetnost i kulturu u Osijeku gdje je po završetku fakulteta nastavio raditi kao naslovni asistent na diplomskom sveučilišnom studiju neverbalnog teatra. Za vrijeme studija upisuje Erasmus+ program mogućnosti te odlazi na Leeds Beckett University u Veliku Britaniju gdje je studirao na kolegijima za suvremeni ples i performans koji će uvelike utjecati na njegov daljni rad i umjetničko stvaralaštvo. Pohađa brojne radionice između kojih izdvaja Contemporary Performance Practices gdje je imao priliku raditi s Jan Fabre teaching group i SITI Company iz New Yorka. Veći dio rada u pozorištu provodi u lutkarskim predstavama kao i u predstavama za djecu. 2021.g. osniva umjetničku organizaciju MOMO sa sjedištem u Sinju koja producira lutkarske predstave.
RADIONICA PLESA
Tokom ove radionice, učesnici će imati jedinstvenu priliku da istraže različite stilove Hip Hop plesa, uključujući Pop, Lock, KRUMP, Old School i malo Breakdancea, uz uključivanje elemenata glume. Jedan od ključnih naglasaka ove radionice je istraživanje- kako možemo koristiti ples kao snažan alat za pričanje priča. Fokusirajući se na temu zabranjene ljubavi, vodit ćemo učesnike kroz koreografiju u parovima i uzbudljive bitke, omogućavajući im da izraze emocije i prenesu priče kroz svoje pokrete. Ova radionica je osmišljena da podržava saradničko okruženje gdje učesnici mogu istraživati svoju kreativnost, izgrađivati samopouzdanje i razviti dublje poštovanje prema Hip Hop kulturi. Spajajući umjetnost glume s energijom i ritmom Hip Hop plesa, učesnici će otkriti nove načine izražavanja i očaravanja publike kroz pokret i pričanje priča.
EDIS BILIĆ, glumac
Umjetnik sa mnogo talenata čija je avantura započela s ljubavlju prema hip hop plesu. Sa izvanrednom 16-godišnjom posvećenošću umjetnosti, on je pronašao svoje pravo zvanje u svijetu glume, motivisan svojim iskustvom u plesu. Edis je svoje vještine usavršavao kroz obrazovanje na Akademiji scenskih umjetnosti u Sarajevu. Njegovo sveobuhvatno obrazovanje obuhvaćalo je glumu, govor/glas, pjevanje, scenske borbe, rad s maskama, klaunovsku igru, ples i glumu pred kamerom. Sa neumornom posvećenošću svom zanatu i dinamičnim spektrom talenata, Edis i dalje očarava publiku svojom beskrajnom kreativnošću, svestranošću i zaraznom strašću prema umjetnosti.
RADIONICA: CRNA KRALJICA 1, 2, 3! (radionica za profesore, voditelje dramskih sekcija u srednjim školama)
Često je tekst prvo za čime posežemo kad razmišljamo o radu na predstavi, a time se preskače dragocjeno iskustvo dramskih igara i kazališnih vježbi koje također mogu biti početna inspiracija za rad na autorskom projektu. Na radionici ćemo istraživati kako se i koliko duboko pojedine dramske igre mogu razviti u kazališno zanimljivi materijal te kako nam kazališne vježbe mogu pomoći kod formiranja karaktera likova, situacije i priče same. Cilj radionice je ukazati redateljima, učiteljima, dramskim pedagozima da i obična igra, ako joj se pristupi na kreativan način, može biti kazališna predstava.
IVA MILLEY, dramska pedagoginja
Diplomirala komparativnu književnost i arheologiju na Filozofskom fakultetu u Zagrebu. Doživotna apsolventica dodatnog studija Teatrologije. Od malih nogu polaznica plesnog i dramskog studija Učilišta Zagrebačkog kazališta mladih. Pohađala razne seminare i radionice iz dramske pedagogije, odgojnog pozorišta, pozorišta potlačenih, mime, pokreta i cirkusa, u Hrvatskoj i inostranstvu. Od 1997. g. radila kao dramska pedagoginja u Teatru Tirena gdje istovremeno igra u predstavama za djecu i mlade te u projektima odgojnog pozorišta. Vodi radionice žongliranja i mime, a od 2005. g. učestvuje na evropskim dramskih susretima (EDERED) kao voditeljica radionice, voditeljica grupe i članica skupštine. Piše igrokaze za djecu i mlade koje postavlja u svojim dramskim grupama. Zaposlena je kao dramska pedagoginja u Učilištu Zagrebačkog kazališta mladih.